"سندس" در جست و جوی حقیقت

از شهید سید مرتضی آوینی:
هیچ کس را جز یاران امام حسین (ع) راهی به سوی حقیقت نیست.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
"سندس"دختری در جست و جوی حقیقت،نام کتابی نوشته ی شهیده بنت الهدی صدر است.
سندس(sondos:پارچه ی ابریشمی و زربفت،حریر لطیف و قدیمی -فرهنگ معین-)

۲۹دی

بسم الله الرحمن الرحیم

با همکلاسی ها که خداحافظی کردم، برعکس هر روز که به سمت خط اکباتان ارم سبز می‌رفتم اندفعه رفتم سمت خط کهریزک و ایستگاه شهر ری پیاده شدم و با اتوبوس رفتم حرم شاه عبدالعظیم حسنی... ساعت 10 صبح صحن ایوان آینه خلوت بود و ایستادم و سرم را سمت آسمان گرفتم و نفس عمیق کشیدم و احساس سبکی کردم. این دو ماه آخر، استرس ‌کارهای مربوط به درس‌ها و امتحان‌ها روح و جسمم را خسته کرده بود و جز یک زیارت و حضور در یکی از مشاهد مشرفه آرامم نمی‌کرد. بعد از زیارت شاه عبدالعظیم و امامزاده حمزه کنجی نشستم و چادرم را کشیدم روی صورتم و در خلوت خودم دعاگوی همه دوستان و ملتمسین دعا بودم. چند ماهی بود که به این کنج خلوت نیاز داشتم.

اصلاً من فکر می‌کنم همۀ آدم‌ها باید کنج خلوتی داشته باشند، در آن کنج خلوت بنشینند نیت‌ها، فکر‌ها، گفته‌ها، ناگفته‌ها، نفرت‌ها، علاقه‌ها، اشک‌ها، لبخند‌ها، غم‌ها و شادی‌ها و اعمال‌شان، خودشان و اطراف‌شان را مرور کنند و دعا. کنج خلوت؛ بخصوص اگر در یک مکان زیارتی باشد، احوال آدم را خوب می‌کند. کاش احوالات خوب مستدام باشند....

۹۳/۱۰/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سندس در جست وجوی حقیقت

نظرات  (۲)

۲۹ دی ۹۳ ، ۰۲:۳۱ امیرحسین
خوش به حالتون....
چه احساس فوق العاده ای...
دنیا افرادی مثل شما با دنیای بقیه خیلی فرق داره و به نظرم بسیار زییا تره...
۲۹ دی ۹۳ ، ۰۳:۱۵ سوغات جنوب
احساس فوق العاده با متن فوق العاده تر 

به تازگی تصمیم گرفتیم سوغات جنوب رو ارزان و از تولید به مصرف به دست مشتری برسونیم . به سایت ما سر بزنید اگر چیزی خواستید در خدمتیم . 

در ضمن اگر شما مارا به اسم - خرید سوغات جنوب- لینک کردید به ما خبر بدید تا ما هم شما را لینک کنیم . 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی