"سندس" در جست و جوی حقیقت

از شهید سید مرتضی آوینی:
هیچ کس را جز یاران امام حسین (ع) راهی به سوی حقیقت نیست.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
"سندس"دختری در جست و جوی حقیقت،نام کتابی نوشته ی شهیده بنت الهدی صدر است.
سندس(sondos:پارچه ی ابریشمی و زربفت،حریر لطیف و قدیمی -فرهنگ معین-)

۰۸دی

بسم الله الرحمن الرحیم

همیشه با شروع دهه فجر و تصاویری که تلویزیون از سال‌های انقلاب پخش می‌کند، بابا و مامان از آن روزها تعریف می‌کنند، بابا از روز 7بهمن که با عمو رفته بودند تهران و چندباری نزدیک بوده تیر به ساق پای بابا بخورد و من همیشه از بیان خاطرات مامان و بابا ذوق می‌کردم و خوشحال بودم که پدر و مادرم در دوران انقلاب (و دوران8ساله دفاع مقدس) جزءِ آدم‌های بی‌تفاوت نبودند و همیشه روحیه انقلابی‌گریشان را ستودم.

از سال 88، بخصوص از 9دی88،به چندین سال آینده فکر می‌کنم که وقتی از فتنه88 و اتفاقات آن سال می‌گویند منم برای بچه‌هایم حرف برای گفتن دارم. میتوانم برایشان تعریف کنم که روز 9 دی من همراه مامان‌بزرگ و بابابزرگ و دایی و خاله‌تون رفتیم راهپیمایی 9 دی، در حمایت از اسلام و نظام اسلامی و رهبر عزیزمون، شرکت کردیم. می‌توانم از 13 آبانی که رفتم تهران و اتفاقاتی که شاهدش بودم برایشان تعریف کنم.

خدایا کمکم کن بچه‌هایم را به نحوی تربیت کنم که آنها هم ته دلشان از حضور پدرو مادرشان در حماسه 9 دی ذوق و به داشتن چنین پدر ومادری افتخار کنند.

 ****

- خدایا کمکمان کن همیشه انقلابی و همراه و حامی ولایت بمانیم.

* حماسه یعنی صلابت در میادین سخت

۹۲/۱۰/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
سندس در جست وجوی حقیقت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی